هیئت مدیره

حامد عاطفی

مدیر عامل

حامد  دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر، یک رهبر قوی و خلاق هست که بیش از 20 سال در این حوزه فعالیت دارد.   از دوران تحصیل همگام با ارتقای دانش خود در حوزه نرم افزار در شرکتهای مختلف به عنوان مدیر پروژه و  مشاور مدیر عامل فعالیت داشته و با داشتن دید بلند مدت و استراتژی برتر به پیشبرد ، گسترش و توسعه‌ی نرم افزار های تخصصی  صنعت طیور کمک شایانی کرده. در این سال ها توانسته با تمرکز بر تیم‌سازی و رهبری، محیطی را ایجاد کنه که همکاران از موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای خود لذت برده و به حداکثر رساندن ظرفیت و استعداد آن‌ها توجه نماید.

بی شک وبا افتخار حامد را به عنوان رهبری قوی و الهام‌بخش در پرتوبیتا می شناسیم.

طه الله وردی

رئیس هیئت مدیره

طه از بنیانگذاران و سهامداران شرکت پرتو بیتا، دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر هست و از سال 79 وارد بازار کار شده . وی از ابتدا مشغول به همکاری با شرکت‌های مختلف به عنوان مدیر فناوری اطلاعات بوده‌. تجربه‌های حرفه‌ای  وی در این زمینه باعث شد تا به عنوان مدیر عامل یا عضو هیئت مدیره در شرکت‌های معتبر دستاوردهای قابل توجهی را به دست آورد.استعداد و تخصص مهندس طه در حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک، همراه با تجربه‌های عملی و دانش بنیان، ایشان را به یک مدیرمتخصص و استراتژیستی قدرتمند با نگرشی در سطح بین الملل تبدیل کرده است. ایشان با بررسی دقیق مدل و بوم کسب و کار، تحلیل رقابتی و استراتژی‌های مناسب، توانسته است راهبردهای برتر و راهکارهای نوآورانه ارائه دهد. همچنین او علاوه بر ریاست هیئت مدیره با توجه به  تخصص و تجارب خود در حوزه منابع انسانی، معاونت امور کارکنان شرکت را نیز عهده دار است.

مهدی عاطفی

نایب رئیس هیئت مدیره

مهدی از بنیانگذاران و سهامداران شرکت پرتو بیتا دارای تجربه‌ی گسترده در حوزه مدیریت و رهبری است. او دارای تحصیلات در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر می‌باشد و از سال ۷۹ الی ۸۳ در بخش دولتی و پس از آن، با تمرکز بر نقش مدیر اجرایی، وارد بخش خصوصی شده اند.  مهندس مهدی با روحیه ایده‌آل‌گرا و توانایی‌های برتر به عنوان یک مدیر اجرایی خلاق و قوی در حوزه برنامه‌ریزی استراتژیک و هماهنگی عملیاتی توانسته است در برگزاری ایونت‌های ملی از قبیل همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی نقش بسزایی ایفا کند. ایشان با تمرکز برارزش‌های اخلاقی، شفافیت و روحیه کار تیمی، در ایجاد محیطی حمایت‌کننده برای همکاران و توسعه‌ی استعداد‌های آن‌ها نقش تعیین کننده ای ایفا می نماید.

مدیران میانی

محمد تقی زاد بدریان

دستیار فنی مدیر عامل

محمد ازسال 72 با برنامه نویسی وارد دنیای IT  شد . در سال های مختلف در کنار برنامه نویسی در مجتمع فنی تهران تدریس میکرد و دانش خود را با فراگیران به اشتراک میگذاشت. از سال 98 وارد حوزه محصول شد و در سامانه های ملی بعنوان مدیر محصول مسیر شغلیشو ادامه داد. اکنون نیز در کنار آقای مدیرعامل تلاششو معطوف به توسعه ، بهبود وارتقا ابعاد فنی سازمان کرده .

آرش باباخان

مدیر منابع انسانی

آرش دانشجوی دکترای حرفه ای مدیرت منابع انسانی هست. در کارنامه کاریش از سال 89 تا کنون به طور تخصصی در دپارتمان منابع انسانی سازمان های بزرگ بانکی و صنعتی برند تا سازمان های کوچک استارتاپی و دانش بنیان نقش آفرینی کرده. کریر و مسیر شغلیشو با عنوان HR Generalist آغاز کرده و اکنون در پوزیشن های مدیر و مشاور منابع انسانی سازمان ها مشغول بکاره. همکاری باهاش برای متخصصین منابع انسانی میتونه تجربه علمی و عملی با کیفیتی رو رقم بزنه.

حسین جعفری

مدیر تیم فنی خط A

حسین کارشناس نرم افزار هست که از سال 83 تا کنون در چندین شرکت و درسمت های مختلفی مشغول به کار بوده. در این مدت به طور پیوسته  با چالش های مختلفی در حوزه نرم افزار روبرو می باشد. تلاش برای ارتقاء دانش فنی تیم خودش را سر لوحه کارش قرار داده و کسب رضایت مشتری را هدف اصلی مهندسی نرم افزار میداند.مدیریت تیم فنی رو بصورت تجربی یاد گرفته. همیشه از همکارانش یاد میگیره و دانش خود را با آنها به اشتراک میگذاره.

آرش فیوضاتی

مدیر مارکتینگ

آرش از سال ۱۳۸۱ مشغول به کار شده و  دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت کسب و کار با گرایش IT از دانشگاه Staffordshire انگلیس هست و از سال ۹۸ تا کنون در حوزه توسعه کسب و کار و طراحی سامانه در صنعت طیور مشغول هست.

صادق حاتمی

مدیر تیم فنی خط B

صادق دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته نرم افزارهست و از سال 88 تو شرکت های بزرگ و متنوعی در فیلد برنامه نویس فول استک و بک اند فعالیت داشته و تجربه های مختلفی رو کسب کرده، اکنون در نقش مدیر فنی بر روی پروژه های خط تولید B متمرکز هست و تیم فنی رو هدایت میکنه. وی تعهد کاری بالایی داره و همیشه در تلاشه که تیم رو در به روزترین حالت ممکن حفظ کنه. ضمنا عاشق تکنولوژی های جدیده و به طور مداوم در حال یادگیری و تجربه اونهاست.

نیما بهرامی آذر

سرپرست واحد ارتباط با مشتریان خط A

نیما به شدت علاقه مند به حل کردن مشکلات دیگران هست و چون تحصیلاتش تو حوزه نرم افزار بوده ، همسو شدن تحصیلات و علاقه ش و گذروندن دوره های مرتبط با این حوزه اون رو تبدیل به یک متخصص برای هدایت تیم ارتباط با مشتریان کرده . او در عین حال که تو کار جدیه به همون اندازه خلق شوخ طبعی داره این موضوع هم تو ارتباط با مشتریان و هم ارتباط با همکارانش نقطه قوتش محسوب میشه.

ملیکا حسین زاده

سرپرست واحد محصول خط A

علاقه به تحلیل گری در ملیکا از تحصیلات در رشته فیزیک شروع شد. در ۶ سال گذشته به صورت تخصصی در حوزه مدیریت و مالکیت محصول با چندین شرکت به صورت فول تایم و پروژه محور فعالیت کرده و در حال حاضر هدایت تیم محصول A رو عهده داره. وی  به رشد و کسب دانش علاقه بسیاری داره و تو حوزه خودش از بروز ترین هاست . اکتیو و پرانرژی بودن ازخصوصیاتش بارزش محسوب میشه.